lördag 20 februari 2010

*Tävling*

Nu ska jag ha min första bloggtävling för att fira att jag har bloggat i en månad. Vinsten är en söt ram med blommor och två jätte fina små glasskålar som står på  fot. Man kan ha värmeljus i eller små saker.

Alla får vara med i tävlingen även om du inte har blogg. För att få en lott skriver du en kommentar. För att få två lotter så lägger du in en länk på din blogg till min tävling med bilden ovan. Tävlingen håller på till fredagen den 5 mars. Dagen efter drar jag en vinnare och skriver namnet på vinnaren här på min blogg.

Om du inte har blogg behöver du inte skriva din adress i kommentaren nu, det kan vi maila om efter tävlingen.

Lycka till och kram Alice

44 kommentarer:

  1. hej svejs självklart att jag är med i din TÄVLLING hoppas att vi kan möttas i örebro min mostter Challotte bor i örebro massor av
    sport kramar Wilma...

    SvaraRadera
  2. Hej Alice, Vilka fina vinster,jag vill gärna var med i tävlingen, fast jag har ju ingen blogg..kram mormor.

    SvaraRadera
  3. Hej Alice! Vilken fin tävling du har här och vad många besökare du redan har haft på din blogg. Jag vill gärna vara med i din tävling och jag länkar också till dej. Har du sett att jag också har tävling hos mej?
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Hej Alice! Klart jag är med i din tävling om så fina saker!:-) Länkar till dig såklart! Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Hej Alice, det är så trevligt att gå in på din blogg och det börjar spela musik.
    Kramar från IVAN.

    SvaraRadera
  6. Hej Alice!
    Vad kul med en tävling här hos dig, vilka fina saker du lottar ut:)Vi vill gärna vara med o länkar med bild från min blogg!

    Tindra kommer till oss imorgon efter skolan,vi kikar in till dig igen då!(hon bor ju hos sin mamma varannan vecka som du kanske vet)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej Alice! Vilka jättefina saker du lottar ut:) Såklart jag vill vara med!! Jag länkar från min blogg också. Jag tycker så mycket om din header! Den är såå fin:)

    Kram Elsa o Helena

    SvaraRadera
  8. Hej söta Alice!
    Vad kul att du skrev till mig.:-)
    Så fina priser du har i din bloggtävling.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Finaste vinsterna!!Hoppas på god tur!!Fina bilder i en härlig blogg som denna!
    MVH
    miamagnusson@telia.com(har inte ngn egen blogg...)

    SvaraRadera
  10. Hej! Roligt med ännu en blogg att läsa och inspireras av. Fortsätt med det :o) / Hälsningar Amalia

    SvaraRadera
  11. Hej Alice och vilken jättefin blogg du har! Klart jag vill vara med i din tävling! Ha en bra vecka kram från Maria och min dotter Ida som fyller 6 år i dag!

    SvaraRadera
  12. otroligt tjusiga saker, såklart är jag med!
    jag har tipsat i min blogg här:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/february/5-mars-ram-glasskalar.html
    kram, clea

    SvaraRadera
  13. Hej, nu kommer vi snart...hoppas att tågen kan gå i rätt tid, det har varit strul med det några dagar för all snö på spåren, Kram mormor och Matilda

    SvaraRadera
  14. Jag deltar gärna i din utlottning!:) Välkommen till mig du också, utlottning pågår!

    SvaraRadera
  15. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 2 lodd da jeg også har linket i min blogg. :)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvaraRadera
  16. Javisst vill också jag vara med om din utlottning.
    Jag har ingen blogg.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Det var fina saker du lottar ut! Jag deltar gärna. Har ej någon blogg. Men chansar på en lott. Ha det bra!

    vattendroppe5@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med i din tävling och jg länkar naturligtvis från min blogg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  19. Hei!
    Å gu hvor fin gave! Jeg vil gjerne være med :)

    KlemE

    SvaraRadera
  20. Vilka fina saker du lottar ut, jag är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  21. Jag är med och tävlar ...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej Alice!
    Visst är det kul att blogga?!!
    Jag har snart haft mina två bloggar i 1 år, och det är verkligen berikande och kreativt!
    Det är klart jag vill vara med och fira ditt 1 månadsjubileum, och jag hoppas förstås på vinst!
    Min länk till din tävling finns här:
    http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/02/blooming-friday-iris-regnbagsblomman.html
    Välkommen in och titta min längtans blå blommor!
    Trevlig Helg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  23. Vilka fina priser !!
    Klart jag vill vara med och tävla.

    Nilla

    SvaraRadera
  24. Hejsan :D
    Självklart är jag med i tävlingen!
    Kram

    SvaraRadera
  25. Hej Alice!
    Grattis till en månad med bloggen :)
    Vilka fina saker du lottar ut.
    Jag vill gärna vara med, och jag länkar till dig.
    vad söta alpackorna är.
    Gillar bilden på Flisan med musen i munnen, hihi.

    Kram Mari

    SvaraRadera
  26. Vad fint. Jag är gärna med och har också länkat:

    http://evamar.blogg.se/2010/february/ram-skalar-5-mars.html

    SvaraRadera
  27. Hej! ;) Jag skulle vilja vara med.

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med vackra vinster...har ingen blogg min dotter har, www.salaallehanda.com stilgarderoben men osäkert om hon får ta in något där,,

    SvaraRadera
  29. Jag vill vara med. :D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  30. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  31. Jag vill gärna var med,

    har länkat:
    http://jenniesplace.blogg.se/tavlingar/2010/march/ram-och-glasskalar-5-mars.html#comment

    SvaraRadera
  32. Hejsan! Är gärna med och tävlar :)
    Jätte fin ram och söta skålar.
    Mitt inlägg : http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/march/tavling-hos-alice.html

    Jag vill inte skriva in min e-mail här för att då kommer alla att se den utan du kan få min blogg e-mail ..

    kranglig_konstig@live.se !

    Hoppas på tur! :D // Kramis

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med!
    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/03/5-mars-vinn-ram-och-skalar.html

    SvaraRadera
  34. Vad söt! Jag har ingen blogg, men tar gärna en lott. :)
    (trasselsudden_[at]hotmail[punkt]com)

    SvaraRadera
  35. Vilken underbar sida du har ! Klart att jag vill länka hit och passar på att ta en lott

    SvaraRadera
  36. Hej! Upptäckte din blogg idag den är jättetrevlig. Kul med tävling är gärna med och tävlar. Min mailadress är lsaa@glocalnet.net
    Hälsningar Lillemor

    SvaraRadera
  37. Hej! Så roligt med en tävling. Klart att jag vill vara med! :)

    // Li

    li_dream@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hej Alice! Vilken fin blogg du har. Vilka fina saker du lottar ut Alice. Jag vill jättegärna vinna sakerna.
    Vi ses i skolan , kramis Malin

    SvaraRadera
  39. Hej Alice!
    Jag tycker också att din blogg är väldigt fin, och rolig att läsa. Jag vill naturligtvis också vinna de fina sakerna : ))
    Kram från Annsofie ( Malins mamma)

    SvaraRadera
  40. Oj vilka fina presenter! Jag vill gärna hoppas på tur!
    Jättefin Bloggsida!
    Kram Moniq : )

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna vara med & tävla :)

    Min mail:
    elinpantsar@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Är gärna med och tävlar! Hoppas på tur./Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Malin visade mig din blogg. Jag vill också vinna, eller Malin...... : )) Hälsa pappa, från Christer

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ Aliceღ