söndag 14 februari 2010

Pappa 41 år


I går fyllde min pappa 41 år. Vi hade köpt paket och slagit in till honom. Vi sjöng för honom på morgonen.

På kvällen kom mina fastrar Cornelia och Christine hit. Vi åt mat och tårta. Pappa fick ett par stora stövlar av dom.

Cornelia i vår stövel-springtävling

Vi hade skorace. Vi tävlade om vem som sprang runt i huset snabbast i pappas stövlar. Jag sprang också i Christines högklackade skor. Cornelia tog tid på oss.

Jag med pappas nya stövlar

Här gör jag ny frisyr på Christine.

Nu ska jag gå på 8 års kalas hos min kompis Malin.

Kraaaam Alice

5 kommentarer:

  1. Hoppas pappa blev glad för alla presenter Alice! Kusinerna från örebro önskar dig och syrrorna en underbar alla ♥-dag! KRAM!

    SvaraRadera
  2. HEJ ALICE!!!!!glad alla hjärtans dag på dig i dag har mamma o jag och min hund cesar varit i skogen hällsa din mamma o systrar o gratta din pappa massor av alla hjärtans dag kramar wilma.......

    SvaraRadera
  3. Hej, vilket roligt kalas pappa hade, men fick inte han vara med på bild ??? Snygga paket fick han i alla fall. Hoppas att du haft kul hos Malin, inget godis va??? kram mormor.

    SvaraRadera
  4. att jag skriver genom anonymt är för att det går lättare, än genom gooles, mormor.

    SvaraRadera
  5. Hej Alice! Jag har också varit på kalas idag.Jag var hos min ven Frida.Vi bowlade på hennes kalas. Vi ska få en katt som kanske ska heta Spix. Hoppas att du haft en bra alla hjärtans dag. KRAM TINDRA!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ Aliceღ