onsdag 3 februari 2010

Kakmonstren

Ballerina Alice
Jag och min syster är riktiga kakmonster. Vi gillar att baka och att äta KAKOR!

Singoalla Clara
Jag ska till tandkäkaren i morgon. Det tycker jag inte är roligt. Men i morgon ska de bara undersöka. Jag får gå till en ny tandläkare som är van vid barn som tycker det är jobbigt att gå till tandläkaren.

Jag blir så glad när ni lämnar kommentarer! Vad tycker ni om min musikvideo? Man kan byta låtar. 4 låtar har jag lagt in.

Stor kak-kram Alice

9 kommentarer:

  1. Hej Alice nu har jag kommit hem från en kommpis åååååå!!!!!! villken bra mussik du har jag är ochså ett kakmonster och jag hatar att gå till dockton massor av
    kak-krammar Wilma!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej lilla kakmonster.. jag kan inte få fram någon annan musik..du får lära mig vad jag ska klicka på. I dag har jag postat något till er 4 tjejer, kanske det finns i er brevlåda när du kommer från tandläkaren.. lycka till, du är jätteduktig, det vet jag. Stor kram till alla kakmonster från mormor.

    SvaraRadera
  3. Klicka på den högra av de tre runda knapparna så spolar du till nästa låt. Spännande med paket! Kram Alice

    SvaraRadera
  4. Hej Alice! jag kanske ska starta en blogg säger mamma o pappa jag går inte på simmskolla i örebro men jag går i kumlla gillar du rosa jag har rosa färj på mina tapeter o hjärtan i mit rum skriv på mammas blogg så kan vi skriva till varandra
    MASSOR AV KRAMMAR WILMA!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Tack för hjälpen, jag gillar bäst ABBA, och sen kommer ulf lundell, hoppas att pappa får sova i natt, kram mormor.

    SvaraRadera
  6. Hej tjejen! Vad glad jag blev när du varit inne hos oss och lämnat en kommentar!! Det är ju sååå roligt med nya blogg-vänner, ellerhur?
    Hoppas ditt tandläkarbesök går bra imorgon, det tror jag att du fixar "galant"!
    Ha det så gott, kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. abba blir jättebra! det är en trallvänlig sång som man blir glad av:-)) visst är det kul att blogga alice?:-)

    kram från alla i örebro

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Å katterna är så mysiga, jag älskar katter och har tre själv!
    Tandläkaren däremot är inte jag heller så förtjust i, hoppas det gick bra?!
    Vad roligt att du vill vara med och vinna mina sockor...jag håller tummarna för dig!

    Kram Anki

    SvaraRadera
  9. Hej
    vad kul att du vill vara med på min tävling och vilken fin blogg du har:D

    Jag älskar djur och har 2 hundar, dina djur är jätte fina och vad spännande med alpackor.

    Vad duktig du är som har en blogg, bra träning med att skriva:))
    Ps, jag gillar abba så du har valt bra musik!!
    ha det så bra
    kram Lotta

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ Aliceღ