tisdag 26 januari 2010

Mitt rum

I dag visar jag några bilder från mitt rum. Förut var det ett litet rum, sedan byggde vi ut och då blev det stort och bra.  I somras fick jag ny tapet och nytt golv. Men pappa har inte riktigt gjort klart med lister och garderobsdörrar.


Här i sängen sover jag gott, speciellt då mamma försöker väcka mig då det är skola. Nu busar Sudden i sängen.



Min fina spegel från Indiska med gröna glasstenar och mitt smycketräd.


De här läckra lypsylen fick jag i julklapp av mamma.

Kram Alice

4 kommentarer:

  1. Hej Alice!
    Vilken fin blogg du har! Jag heter Jenny och brukar läsa din mammas blogg, nu kikar jag in här med min bonusdotter Tindra som oxå är 8 år som du:)
    Tindra hälsar att ditt rum är jättefint, hon har ett nästan likadant sängbord som du har!

    Ni har så fina djur på eran gård!

    Tack för att vi fick kika in på din blogg, hälsningar Jenny och Tindra på Kråkered

    SvaraRadera
  2. Hej Alice!

    Tack för komentaren! Vilket fint rum du har! Visst är det kul att öppna en ny blogg! Lycka till med din blogg! Jag kikar in lite då och då.

    Kramiz Alice ;)

    SvaraRadera
  3. Hej Alice. Vilka fina bilder du lagt ut. Den här veckan är vi kattvakter till grannens 2 ragdoll, vi ska bara gå in till dem 2 gånger om dagen, och kela lite med dem och ge dem mat och vatten. Hussen skulle gå in på mammas blogg och titta på era 4 missar. kramar från mormor och ivan.

    SvaraRadera
  4. Hej Alice. Det här är från MatIlda OCH LINNÉA OCH GUSTAV SOM NU ÄR HOS BÅCKOLL. Vi har fått jättemycket snö i dag och pappa har kört ambulans så han blev försenad att hämta oss i skolan. Vilken fin blogg du har, Kram från kusinerna i Örebro.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ Aliceღ